Tuesday, October 31, 2017

Captive US Soldier Provided 'Gold Mine' Of Intelligence On Taliban After Release - RadioFreeEurope/RadioLiberty


RadioFreeEurope/RadioLiberty

Captive US Soldier Provided 'Gold Mine' Of Intelligence On Taliban After Release
RadioFreeEurope/RadioLiberty
U.S. Army Sergeant Bowe Bergdahl provided a "gold mine" of intelligence about the Taliban militants who held him captive in Afghanistan for five years, U.S. military intelligence officials testified on October 31. Speaking at Bergdahl's sentencing ...
Bergdahl produced a 'gold mine' of intelligence for the government, experts testifyWashington Post
Fellow soldiers, intelligence analyst testify in Bergdahl's defense: He's a 'gold mine'WTNH Connecticut News (press release)

all 9 news articles »


Find out how FX Turtle Trader Managed Forex Accounts grew a $5,000 investment to $500,000 in 4.5 years at FXTurtleTrader.com | Low-leverage, low-risk | $0 fees

No comments:

Post a Comment